Ana içeriğe atla

Bloğumda Aramak İstediğiniz

Bloğum Da İlk 1. Ay



Merhaba arkadaşlar. Kadınca da bloğuma hoş geldiniz. Bugün, bloğumun ilk 1.ayı olması sebebi ile sizlere sohbet bloğu paylaşmak istedim. Bloğum da ilk 1 ay nasıl geçti ? Neler yaptım ? Nasıl bir blog düzeni kurdum kendimce ? Bloğumdan beklentilerim neler ? Bloğumu ilk açarken ki korkularım ve şimdi ki korkularım neler ? İsterseniz yavaş yavaş sohbetimize geçelim ..

Bloğumda İlk 1 Ay Nasıl Geçti ?
Açıkça söylemeliyim ki öyle çok hareketli geçmedi. Hareketlilikten kastım yoğun istatistikler, yorum ve izleyici yağmuruna tutulmadım. Ama şuan için kendimi demoralize etmiyorum. Çünkü bende biliyorum ki daha yolun başındayım. Önce elimden gelen tüm emeği vermem gerektiğini, ardından zaten meyvelerini toplayacağıma inanıyorum.

Bloğumda Neler Yaptım ?
Bloğumda tema seçimi üzerinde çok çalışmalar yaptım. Tabi bilemiyorum şuan ki tema ile ilgili neler düşünüyorsunuz. Gözü yormayan, göze hoş gelen, kolay anlaşılabilir, site içerisinde ki iletişimi daha rahat sağlamak adına elimden geleni yaptım. Tabi ki zevkler farklıdır. Saygı duyarım.

Kendimce Nasıl Bir Blog Düzeni Kurdum ?
Öncelikle bloğumda en önem verdiğim şeylerden birisi, düzenli yayın paylaşımı yapmak. Bu düzeni de 2 günde 1 olarak yapıyorum. Çünkü ben bloğumu hareketli, canlı tutmak istiyorum. 2 hafta da ya da hafta da 1 yapılan yayınlar benim nazarımda hareketsiz, ölü bir bloğu düşündürüyor. Bir diğer önem verdiğim nokta, konu olarak düzeni sağlamak. Yani aynı konu üzerinden, 2 veya daha fazla yayını ard arda paylaşmamak. Her gün farklı konu başlıkları üzerinde paylaşım yapmak.

Bloğumdan Beklentilerim Neler ?
Tabi ki sevilerek ve beğenilerek okunmak. Herkes neye emek verirse versin karşılığına görmek ister. Bende elimden geldiği kadar verdiğim emeğin karşılığında, sevilerek ve beğenilerek okunmayı beklerim.

Bloğu İlk Açarken Ki Korkularım Neler ?
Bir okur hedef kitlesine ulaşabilir miyim ?, Yazılarım beğenilir mi ?, Okur kitlem yazılarımı severek okur mu ? Kısacası bloğum sevilir mi beğenilir mi ? diye korkularım vardı. Bloğumda daha henüz 1 ay geçirdiğim için korkularımı yok olmadı ve azalmadı. Ama umarım hayalimde ki bloğumu sizlerle beraber gerçekleştirebilir, uzun yıllar yaşatabilirim.


İşte arkadaşlar benim 1 aylık blog serüvenim böyleydi. Tavsiye ve önerisi olanlar bana yorum bıraksın lütfen. Bir sonra ki blog yazımda görüşmek üzere ..





Yorumlar

  1. Uzun ömürlü olsun. Bu hesabimla da takipteyim sen de edersen sevinirim 😊
    deriasworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Teşekkür Ederim :) Geliyorum hemen ;)

      Sil
  2. Valla çoğu kişi heves olarak açıp devam etmiyor ölüp gidiyor ara ara bakıp kontrol ederim,takip ettiklerimi çoğu 3-4 sene önce bırakmış veya aylarca yazmayı unutmuş..umuyorum seninkisi öyle olmaz,fotograf kalitesine ve ürünleri iyice kullandıktan sonra detaylıca anlatımına dikkat etmen yeterli bence,iadeyi ziyarete sende gelirsen sevinirim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yazıları okundukça, bloğu sevildikçe, yapılan eleştiriler bile kişiyi devamlılığa zorlar. Yazmaya hevesini, heyecanını arttırır. Bende öyle oluyor en azından. Yorumunuz için teşekkür ederim beni heyecanlandırdınız :) Hemen iadeyi ziyarete geliyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Takipçiler

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebek İçin Alınması Gereken En Gerekli Şeyler Neler?

 Merhaba arkadaşlar. Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Bu tamamen benim gerekli gördüğüm, benim iyiki almışım dediğim ürünler. Herkeste tabiki farklılık gösterebilir. Gelin bakalım benim olmazsa olmazlarım dediğim bebek ürünlerine: 1. Kesinlikle bebek telsizi. Yani iyiki iyiki aldığım en öncelikli ürün. Çünkü mutfakta olayım, balkonda, salonda hiç farketmez hiç aklım kalmadan gönül rahatlığıyla işlerimi görüyorum. Telsizsiz hayat düşünemiyorum. Sürekli bebeğimin sesi geliyordu kulağıma. Aldım rahatladım. Keşke görüntülü olanlarından alsaydım. Eminim izlemesi de çok keyifli olurdu onu 🤗 2. Uyku tulumu. Bebekler üstlerini örtmeyi sevmezler. Benim bebeğim hiç sevmedi hemen uyanırdı üstünü örtsem. Uyanmasa bile geceleri rahat uyuyamazdım. Aklımda hep aynı soru " Acaba üstünü açtı mı?" Ama çözümü vardı. Hemen uyku tulumu aldım ve gecelerimde rahata erdi ☺️ 3. Ev termometresi ve banyo termometresi. Benim gibi biraz takıntılı derecede hassassanız çocuğunuz ile ilgili bence kesinli

Büyük Blog Takip Etkinliği

Merhaba arkadaşlar. Kadınca da bloğuma hoş geldiniz. Bugün büyük bir blog takip etkinliği düzenliyoruz. Bu büyük etkinlik belli bir süreyle kısıtlı değildir. İstediğiniz zaman katılım sağlayabilirsiniz. Sadece tek önemli ricamız etkinlik kurallarına uyalım. Ki etkinliğin amacı yerine ulaşsın. Büyük Blog Etkinliğinin Amacı ? Takipçisi düşük ama bloğuna önem veren, özen gösteren arkadaşlar için bloglar arası tanışma ve etkileşimi sağlamak, birbirimize destek vermektir. Etkinlik Kuralları İlk olarak aşağıda vereceğim listede ki linklere sırayla gidip "izle" butonundan izlemeye almak. İzle butonu olmayanlara "e-posta mail abonesi" olmak. Ardından takipte bulunduğunuz bloğun "Blog Etkinliği" adlı ( yani büyük blog etkinliğine katılım sağlamış ) blog yazısına "takipte bulunduğunuzu ve kendi blog adresinizin linkini " yorum bırakın. Sonra kendi bloğunuzda benim gibi kendi Büyük Blog Etkinliği yazınızı yazıp, aşağıda ki linkleri de ilave ede

Makyaj Fırçalarımı Nasıl Temizliyorum ?

Merhaba arkadaşlar. Kadınca da bloğuma hoş geldiniz. Bugün sizlere makyaj fırçalarımı nasıl temizlediğim ile ilgili kısa bir video çektim. Umarım beğenirsiniz ve sizler için faydalı olmuş olur. Bilgi vermem gereken bir konu var ki ilk kayıt silindi ve tekrar temizlediğim fırçalarımla çekmek zorunda kaldım 😏. Ama böylelikle temizleme işleminin ne kadar etkili olduğunu tespit etmiş olduk. Videonun başında ki kirli su, ilk temizleme suyu. Zaten ikinci temizleme suyu da hiç kirlenmedi. Demek ki işlem başarılı 👍 Makyaj çıkarma jeli ve fairy sıvı sabununa su ilave edip, bu suda yıkıyorum fırçalarımı. Yıkama işleminden sonra durulama ve ardından kurumaya bırakıyorum. Kuruduktan sonra tertemiz fırçalar kullanıma hazır oluyor 😊 Umarım blog yazımdan keyif almışsınızdır. Bir sonra ki blog yazımda görüşmek üzere ..✋