Ana içeriğe atla

Bloğumda Aramak İstediğiniz

Bebek İçin Alınması Gereken En Gerekli Şeyler Neler?

 Merhaba arkadaşlar. Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Bu tamamen benim gerekli gördüğüm, benim iyiki almışım dediğim ürünler. Herkeste tabiki farklılık gösterebilir. Gelin bakalım benim olmazsa olmazlarım dediğim bebek ürünlerine:



1. Kesinlikle bebek telsizi. Yani iyiki iyiki aldığım en öncelikli ürün. Çünkü mutfakta olayım, balkonda, salonda hiç farketmez hiç aklım kalmadan gönül rahatlığıyla işlerimi görüyorum. Telsizsiz hayat düşünemiyorum. Sürekli bebeğimin sesi geliyordu kulağıma. Aldım rahatladım. Keşke görüntülü olanlarından alsaydım. Eminim izlemesi de çok keyifli olurdu onu 🤗

2. Uyku tulumu. Bebekler üstlerini örtmeyi sevmezler. Benim bebeğim hiç sevmedi hemen uyanırdı üstünü örtsem. Uyanmasa bile geceleri rahat uyuyamazdım. Aklımda hep aynı soru " Acaba üstünü açtı mı?" Ama çözümü vardı. Hemen uyku tulumu aldım ve gecelerimde rahata erdi ☺️

3. Ev termometresi ve banyo termometresi. Benim gibi biraz takıntılı derecede hassassanız çocuğunuz ile ilgili bence kesinlikle alın ve içiniz rahat olsun 😉

4. Mama sandalyesi. Gerçekten büyük rahatlık. Üstelik yemek yedirmesi de zevkli. Allah herkese mama sandalyesinde oturan çocuk versin. Çünkü biliyoruz ki her çocuk mama sandalyesinde oturmaz 😏

5. Burun aspiratörü. Kesinlikle alın. Bebeğiniz rahat etsin ki sizde rahat edin. 

6. Alt açma örtüleri. Valla çoğu insan üşeniyor bunları evde kullanmak için ama ben üşenmedim. Sonrasını düşünürsen öncesinden alınmış çok güzel bir önlem. Özellikle ilk aylar çok gerekli bence. 

7. Müslin örtüler. Bonus bir şey kesinlikle. Herşeye kullanabiliyorsunuz. Uyudu mu üstünü ört. Alt açman mı yok alt açma yap. Banyo mu yaptırdın kurula. Harika bir şey 💪

8. Ateş ölçer. Evde bebek varsa olmazsa olmaz. Mutlaka alınmalı. 

9. Park yatak. Normal ahşap bir beşik iyi ki de almamışım. Park yatak çok kullanışlı. İstediğin yere taşı. Seyahat edersen yanında katla götür. Bence çok güzel çocuk yerini de yadırgamamış olur 👍

10. Oturma minderi. Destekli oturmaya başlamalarda çok işe yarıyor. Bence olmalı. 

Benim gerek gördüğüm 10 madde listem böyleydi. Tabiki bebek dediğin zaman birsürü şey var ama bence en gerekli ilk 10 bunlar. İnşallah işinize yarar. Sizlere güzel fikirler verir. 


Yorumlar

Takipçiler

Bu blogdaki popüler yayınlar

Büyük Blog Takip Etkinliği

Merhaba arkadaşlar. Kadınca da bloğuma hoş geldiniz. Bugün büyük bir blog takip etkinliği düzenliyoruz. Bu büyük etkinlik belli bir süreyle kısıtlı değildir. İstediğiniz zaman katılım sağlayabilirsiniz. Sadece tek önemli ricamız etkinlik kurallarına uyalım. Ki etkinliğin amacı yerine ulaşsın. Büyük Blog Etkinliğinin Amacı ? Takipçisi düşük ama bloğuna önem veren, özen gösteren arkadaşlar için bloglar arası tanışma ve etkileşimi sağlamak, birbirimize destek vermektir. Etkinlik Kuralları İlk olarak aşağıda vereceğim listede ki linklere sırayla gidip "izle" butonundan izlemeye almak. İzle butonu olmayanlara "e-posta mail abonesi" olmak. Ardından takipte bulunduğunuz bloğun "Blog Etkinliği" adlı ( yani büyük blog etkinliğine katılım sağlamış ) blog yazısına "takipte bulunduğunuzu ve kendi blog adresinizin linkini " yorum bırakın. Sonra kendi bloğunuzda benim gibi kendi Büyük Blog Etkinliği yazınızı yazıp, aşağıda ki linkleri de ilave ede

Makyaj Fırçalarımı Nasıl Temizliyorum ?

Merhaba arkadaşlar. Kadınca da bloğuma hoş geldiniz. Bugün sizlere makyaj fırçalarımı nasıl temizlediğim ile ilgili kısa bir video çektim. Umarım beğenirsiniz ve sizler için faydalı olmuş olur. Bilgi vermem gereken bir konu var ki ilk kayıt silindi ve tekrar temizlediğim fırçalarımla çekmek zorunda kaldım 😏. Ama böylelikle temizleme işleminin ne kadar etkili olduğunu tespit etmiş olduk. Videonun başında ki kirli su, ilk temizleme suyu. Zaten ikinci temizleme suyu da hiç kirlenmedi. Demek ki işlem başarılı 👍 Makyaj çıkarma jeli ve fairy sıvı sabununa su ilave edip, bu suda yıkıyorum fırçalarımı. Yıkama işleminden sonra durulama ve ardından kurumaya bırakıyorum. Kuruduktan sonra tertemiz fırçalar kullanıma hazır oluyor 😊 Umarım blog yazımdan keyif almışsınızdır. Bir sonra ki blog yazımda görüşmek üzere ..✋