Ana içeriğe atla

Bloğumda Aramak İstediğiniz

BLOĞUMA YAPILAN SALDIRI ..!

Direk konuya giriyorum çünkü oldukça sinirliyim. Bugün bilgisayarın başına oturdum. Okurlara yeni bir yayın paylaşmanın mutluluğu içerisindeydim ama maalesef bloğuma gelen bildirimle tüm dengem bozuldu. Gelen bildirimde AdSence Politika ihlali yaptığım, ve hesabımın devre dışı bırakıldığı öğrendim. Nedenlerini sebeplerini öğrendim tabi ki hemen. Çünkü kafayı yiyorum ne ihlali yapmış olabilirim ki diye.

İncelemeler sonucu fark ettim ki bloğum saldırıya uğramış. Bunu yapan o kötü, art niyetli insan kimse bilsin bu yanına kalmaz. Şikayette bulundum senden ve umarım gerekeni yapacaklardır.

Durum bu arkadaşlar. Moralim ve sinirlerim çok bozuk. Bu adaletsizlik ortadan kalkana kadar paylaşımda bulunmayacağım. Eğer olurda bu haksızlık devam edilirse tarafıma, bu sizlere son yazım olacak.

Umarım her şey en kısa zamanda normale döner. Hoşça kalın ..

Yorumlar

  1. Ben de 3 ay engellenmistim ne yaptığımı dahi anlayamadım cevap da vermemişlerdi çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  2. Ayni engeli bende almıştım 😡 su an seni çok iyi anlayabiliyorum. Geçmiş olsun canim çok sinir bozucu bir ay geçirmiştim.

    YanıtlaSil
  3. iyi günler daha dikkatli olmanı dilerim saldırının içeriğini bizlerle'de paylaşsan ne güzel olurdu bilgi edinmiş olurduk Geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun ben de devre dışı bırakıldım. En moral bozucu olanı ortada bir ihlal ve suç var. ( dediklerine göre ) ama savunma hakkımız yok. Çok sağlam ingilizce bir metin hazırlama aşamasındayım. Google'a yazacağım. Çocuk gibi azar işiyoruz. Ama neden böyle bir uygulamaya gidildi cevap alamıyoruz.

    Şikayet metnimden bir bölüm:

    Öncelikle belirtmeliyim ki İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi maddeleri dahi herhangi bir isnadın tespitinde, tam bir eşitlikle tarafsız bir mahkemede açık olarak görülmesi hakkına sahiptir demektedir. Fakat sizin kurumunuzda böyle bir uygulama yoktur. Suç var, savunma hakkı yok!!

    Madde 10 :
    "Herkes, haklarının, vecibelerinin veya kendisine karşı cezai mahiyette herhangi bir isnadın tespitinde, tam bir eşitlikle, davasının bağımsız ve tarafsız bir mahkeme tarafından adil bir şekilde ve açık olarak görülmesi hakkına sahiptir. (Everyone is entitled in full equality to a fair and public hearing by an independent and impartial tribunal, in the determination of his rights and obligations and of any criminal charge against him.)

    Netice itibarı ile herhangi bir suç öngörüsüne sahipseniz bunu kullanıcıya veya hesap sahibine bildirmekle mükellefsiniz.

    diyeceğim ve üzeceğim onları :)
    Selamlar

    YanıtlaSil
  5. Ne tür bir ihlal ki acaba? Bir an benim de moralim bozuldu. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  6. Gecmis olsun sinir bozucu bir durum siz yine de blogunuzun arkasında durun ve pes etmeyin lütfen sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda her şey yoluna girer.

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun ..tanıdığın,bildiğin biri mi yaptı acaba?

    YanıtlaSil
  9. Hay aksi, nasıl bir ihlal bu acaba böyle hazırlıksız yakalamış.. Çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  10. heeey geçmiş olsun. düzelir ama yaaa. ben de bugün blogunu tanıtcaktım ama dur bu yazını koyayım da herkes görsüün.

    YanıtlaSil
  11. gecmis olsunn bende deeptone sayesinde geldim buraya destekcinimm..

    YanıtlaSil
  12. geçmiş olsun.yıllardır aynı durumdayım.ingilizcem iyi olmadığı için itiraz formunu bi türlü dolduramadım.haksız tıklamadan bahsedilmişti sadece.ki onunda ben olmadığını gayet iyi biliyorum.

    YanıtlaSil
  13. geçmiş olsun umarım düzelir kısa sürede..

    YanıtlaSil
  14. Geçmiş olsun.

    Derin'den duyunca hemen uğradım. İzleyenlere katıldım.
    Merhaba :)

    YanıtlaSil
  15. inşallah sıkıntı ortadan kalkar sevdiğin birşeyden zorla mahrum bırakılmak bu durum umarım dönersin seni yeni tanımıştım

    YanıtlaSil
  16. çok geçmiş olsun, malesef benimde başıma gelmişti bu. Umarım en kısa zamanda herşey düzelir.

    YanıtlaSil
  17. geçmiş olsun gerçekten artık emeğe saygı kalmamış ama siz canınızı ıkmayın peşinide bırakmayan umarım tekrar yaşanan bir olay olmaz sevgiler

    YanıtlaSil
  18. geçmiş olsun umarım bir an önce çözüm bulursunuz ve gereği yapılır

    YanıtlaSil
  19. Sizi çok iyi anlıyorum bende aynı durumu yaşamıştım. Zaten çok sık yayın giren biri değilim ama yinede hevesim kırılmıştı. Ama yılmadım. Umarım en kısa zamanda düzelir tekrar yaşanmaz böyle şeyler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Takipçiler

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebek İçin Alınması Gereken En Gerekli Şeyler Neler?

 Merhaba arkadaşlar. Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Bu tamamen benim gerekli gördüğüm, benim iyiki almışım dediğim ürünler. Herkeste tabiki farklılık gösterebilir. Gelin bakalım benim olmazsa olmazlarım dediğim bebek ürünlerine: 1. Kesinlikle bebek telsizi. Yani iyiki iyiki aldığım en öncelikli ürün. Çünkü mutfakta olayım, balkonda, salonda hiç farketmez hiç aklım kalmadan gönül rahatlığıyla işlerimi görüyorum. Telsizsiz hayat düşünemiyorum. Sürekli bebeğimin sesi geliyordu kulağıma. Aldım rahatladım. Keşke görüntülü olanlarından alsaydım. Eminim izlemesi de çok keyifli olurdu onu 🤗 2. Uyku tulumu. Bebekler üstlerini örtmeyi sevmezler. Benim bebeğim hiç sevmedi hemen uyanırdı üstünü örtsem. Uyanmasa bile geceleri rahat uyuyamazdım. Aklımda hep aynı soru " Acaba üstünü açtı mı?" Ama çözümü vardı. Hemen uyku tulumu aldım ve gecelerimde rahata erdi ☺️ 3. Ev termometresi ve banyo termometresi. Benim gibi biraz takıntılı derecede hassassanız çocuğunuz ile ilgili bence kesinli

Makyaj Fırçalarımı Nasıl Temizliyorum ?

Merhaba arkadaşlar. Kadınca da bloğuma hoş geldiniz. Bugün sizlere makyaj fırçalarımı nasıl temizlediğim ile ilgili kısa bir video çektim. Umarım beğenirsiniz ve sizler için faydalı olmuş olur. Bilgi vermem gereken bir konu var ki ilk kayıt silindi ve tekrar temizlediğim fırçalarımla çekmek zorunda kaldım 😏. Ama böylelikle temizleme işleminin ne kadar etkili olduğunu tespit etmiş olduk. Videonun başında ki kirli su, ilk temizleme suyu. Zaten ikinci temizleme suyu da hiç kirlenmedi. Demek ki işlem başarılı 👍 Makyaj çıkarma jeli ve fairy sıvı sabununa su ilave edip, bu suda yıkıyorum fırçalarımı. Yıkama işleminden sonra durulama ve ardından kurumaya bırakıyorum. Kuruduktan sonra tertemiz fırçalar kullanıma hazır oluyor 😊 Umarım blog yazımdan keyif almışsınızdır. Bir sonra ki blog yazımda görüşmek üzere ..✋

Büyük Blog Takip Etkinliği

Merhaba arkadaşlar. Kadınca da bloğuma hoş geldiniz. Bugün büyük bir blog takip etkinliği düzenliyoruz. Bu büyük etkinlik belli bir süreyle kısıtlı değildir. İstediğiniz zaman katılım sağlayabilirsiniz. Sadece tek önemli ricamız etkinlik kurallarına uyalım. Ki etkinliğin amacı yerine ulaşsın. Büyük Blog Etkinliğinin Amacı ? Takipçisi düşük ama bloğuna önem veren, özen gösteren arkadaşlar için bloglar arası tanışma ve etkileşimi sağlamak, birbirimize destek vermektir. Etkinlik Kuralları İlk olarak aşağıda vereceğim listede ki linklere sırayla gidip "izle" butonundan izlemeye almak. İzle butonu olmayanlara "e-posta mail abonesi" olmak. Ardından takipte bulunduğunuz bloğun "Blog Etkinliği" adlı ( yani büyük blog etkinliğine katılım sağlamış ) blog yazısına "takipte bulunduğunuzu ve kendi blog adresinizin linkini " yorum bırakın. Sonra kendi bloğunuzda benim gibi kendi Büyük Blog Etkinliği yazınızı yazıp, aşağıda ki linkleri de ilave ede